Naposledy aktualizováno: 2.3.2025
Provozovatelem webových stránek WebNow.cz je Mgr. Tomáš Rýdel, IČO: 88517578, DIČ: CZ8407285843 (dále jen „poskytovatel“ nebo „provozovatel“). Podrobnější kontaktní údaje budou klientovi poskytnuty při uzavření smlouvy. Poskytovatel je oprávněn poskytovat komplexní služby související s tvorbou a správou webových stránek, webdesignem, programováním a online marketingem. Veškeré služby poskytovatele jsou nabízeny a poskytovány v souladu s platnou legislativou České republiky. Provozovatel garantuje, že všechny poskytované služby budou prováděny profesionálně, s maximální péčí a s ohledem na zájmy klienta. Veškeré podrobnosti týkající se adresy sídla provozovatele, telefonního a e-mailového spojení budou klientům poskytnuty bezprostředně po navázání obchodního vztahu.
Předmětem činnosti je poskytování širokého spektra služeb spojených s tvorbou webových stránek, profesionálním webdesignem, kvalitním webhostingem, pravidelnou správou a údržbou webových aplikací, vývojem individuálních funkcí a modulů včetně programování v jazycích jako PHP či JavaScript, dále SEO optimalizací, tvorbou originálního obsahu a dalších služeb dle požadavků klienta. Poskytovatel se zavazuje poskytovat služby vždy v souladu se smlouvou a individuálními požadavky klienta, a to s využitím moderních technologií a postupů. Součástí poskytovaných služeb může být i poradenská činnost, analýza trhu či strategické plánování online marketingových aktivit. Poskytovatel se také zavazuje ke kontinuálnímu vzdělávání a rozvoji svých odborných znalostí a kompetencí tak, aby byly poskytované služby vždy na vysoké odborné úrovni a odpovídaly aktuálním trendům a standardům v oboru.
Smlouva mezi klientem a poskytovatelem je uzavřena písemně nebo elektronickou formou, například e-mailem nebo vyplněním elektronického formuláře na webových stránkách poskytovatele. Za okamžik uzavření smlouvy se považuje potvrzení objednávky ze strany poskytovatele. Poskytovatel se zavazuje potvrdit přijetí objednávky bez zbytečného odkladu, nejpozději však do tří pracovních dnů od jejího obdržení. Smlouva se sjednává buď na dobu určitou, uvedenou přímo ve smlouvě nebo objednávce, anebo na dobu neurčitou, dokud jedna ze stran neoznámí písemně její ukončení. Klient je povinen před potvrzením objednávky pečlivě zkontrolovat správnost všech údajů, které poskytl. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout uzavření smlouvy bez udání důvodu, zejména v případech, kdy požadavky klienta nejsou v souladu s obchodní politikou poskytovatele nebo jsou v rozporu s právními předpisy.
Ceny poskytovaných služeb jsou vždy jasně uvedeny v individuální nabídce či ve smlouvě, kterou klient obdrží před potvrzením objednávky. Klient souhlasí, že fakturu vystavenou poskytovatelem uhradí do 14 dnů od jejího vystavení převodem na bankovní účet poskytovatele uvedený na faktuře. Poskytovatel si vyhrazuje právo požadovat zálohovou platbu před započetím prací v případě specifických projektů nebo rozsáhlejších zakázek. V případě prodlení s platbou je poskytovatel oprávněn účtovat klientovi úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky za každý den prodlení. Pokud prodlení přesáhne dobu jednoho měsíce, poskytovatel má právo pozastavit poskytování služeb nebo odstoupit od smlouvy. V případě jakýchkoli dotazů či nejasností ohledně fakturace je klient povinen kontaktovat poskytovatele bez zbytečného odkladu.
Klient má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od jejího uzavření za předpokladu, že poskytování služeb ještě nebylo zahájeno. V případě, že již bylo s poskytováním služeb započato, je odstoupení možné pouze po vzájemné dohodě obou stran a klient je povinen uhradit všechny náklady, které poskytovateli vznikly do okamžiku odstoupení. Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout vrácení již uhrazených částek, pokud byly poskytnuty služby v souladu se smlouvou. Oznámení o odstoupení musí být podáno písemnou nebo elektronickou formou a musí obsahovat jasně formulované rozhodnutí klienta o odstoupení od smlouvy. V případě odstoupení od smlouvy klientem poskytovatel bezodkladně potvrdí přijetí tohoto oznámení a vyčíslí případné náklady vzniklé do okamžiku odstoupení.
Provozovatel nese odpovědnost pouze za škody, které prokazatelně vznikly v přímé souvislosti s poskytovanými službami, a to pouze do výše ceny uhrazené klientem za konkrétní službu. Provozovatel nenese odpovědnost za škody způsobené třetími stranami, za technické problémy mimo jeho kontrolu, jako například výpadky internetu, hostingu nebo dalších externích služeb, ani za škody způsobené nevhodným či nesprávným užíváním služeb klientem. Klient je povinen neprodleně informovat poskytovatele o jakýchkoli problémech či vadách služeb, které zjistí během jejich využívání. Poskytovatel se zavazuje případné vady řešit bez zbytečného odkladu a informovat klienta o průběhu jejich odstranění. Klient souhlasí, že jakákoli náhrada škody se řídí podmínkami uvedenými v těchto obchodních podmínkách.
Poskytovatel zpracovává osobní údaje klientů v souladu s GDPR. Účelem zpracování je poskytování objednaných služeb, fakturace, marketingové komunikace a další nezbytné účely vyplývající z plnění smluvních závazků.
Reklamace poskytovaných služeb musí klient uplatnit písemně nebo elektronicky nejpozději do 2 měsíců od zjištění vady.
Vztahy se řídí právem ČR, zejména občanským zákoníkem.